joi, septembrie 23, 2021
starshiners.ro
More

    CELE MAI CITITE

    Un ghid pentru yoga în timpul sarcinii. Tot ce trebuie să știți.

    Pot continua exercițiile de yoga pe tot parcursul sarcinii?

    Puteți continua yoga in toate etapele de sarcină, începând de la scanarea de 12-14 săptămâni, când medicul dumneavoastră v-a dat verdictul. Este sigur să exersați până în ziua în care nașteți, atâta timp cât exersați în siguranță. Nu aveți nicio complicație medicală.

    Ce se întâmplă dacă nu am încercat niciodată yoga? Este acum un moment bun pentru a începe?

    Multe femei fac yoga când rămân însărcinate. Nu este necesară o experiență prealabilă sau o flexibilitate superioară! Veți primi beneficii incredibile imediat ce începeți, chiar dacă este prima dvs. data.

    Am auzit de la medici că orice exercițiu care implică o poziție inversă poate fi periculosa. E adevarat?

    Există opinii mixte în acest domeniu. În general, este recomandabil să nu practicați inversiuni. Cum ar fi suportul pentru mână, capul sau suportul pentru umeri, cu excepția cazului în care sunteți o practicanta cu experiență. A-ți făcut acest lucru înainte de sarcină. Trebuie să vedeți cum vă simțiți, deoarece fiecare persoană se simte diferit la diferite stadii ale sarcinii lor.

    Dacă doriți să practicați o inversare sigură și aveți sub 25 de săptămâni, atunci este minunat să vă întindeți cu picioarele în sus de perete (Viparita Karani) pentru câteva minute. Acest lucru vă va ajuta să preveniți umflarea gleznelor și picioarelor, să vă încurajeze circulația, să reîmprospătați picioarele obosite și, în general, să vă restabiliți.

    Ce beneficii pot obține din practicarea yoga în timpul sarcinii?

    Există atât de multe beneficii în practicarea yoga în timpul sarcinii la mai multe niveluri, atât fizic, cât și emoțional. Yoga poate deveni o formă excelentă de susținere a sarcinii.

    Câteva beneficii includ:

    • Simțidu-vă mai conectata la corpul dumneavoastră și la bebeluș (ceea ce vă va ajuta și în timpul travaliului).
    • Mai multă energie.
    • Un somn mai bun.
    • Mai puține dureri.
    • Un echilibru mai bun.
    • Tehnici și instrumente de utilizat în timpul travaliului (inclusiv respirație, sunete, mișcări, vizualizări etc.)
    • Pregătirea mentală și pregătirea fizică pentru naștere.
    • Recuperare mai bună după naștere.
    • Încredere pentru naștere.
    • Simțidu-vă mai calma și mai echilibrata emoțional.

    Poate practica yoga să faciliteze travaliul?

    Da, puteți învăța instrumente pentru travaliu, cum ar fi tehnici de respirație, poziții și mișcări etc. Practicarea yoga în timpul sarcinii vă va oferi mai multă încredere. Ceea ce vă poate ajuta să faceți travaliul mai lin!

    Exercițiile de yoga vă pot pregăti fizic. Astfel încât să fiți mai puternica pentru travaliu și, de asemenea, vă pot ajuta să încurajați copilul într-o poziție optimă care poate facilita travaliul.

    Ar trebui să practic diferite ipostaze pentru diferite trimestre?

    Da, trebuie să modificați practica în funcție de trimestrul în care vă aflați. Cu excepția cazului în care sunteți foarte experimentata sau a-ți făcut antrenamente în yoga. Vă recomandam să cititi aceasta carte, Simplissime. Cea mai simpla carte de yoga din lume – gasesti pe elefant.ro. Exercițiile sunt concepute pentru specificul dvs. stadiul sarcinii. De exemplu, după 25 de săptămâni nu vi se recomandă să vă întindeți pe spate.

    Încercarea de a fi mai flexibila când sunt gravidă, poate fi periculos?

    Au fost multe discuții despre efectele unui hormon numit Relaxin. Este produs numai în stadiile de sarcină și atinge vârfurile în jurul celei de-a 14-a săptămâni. Ajută la înmuierea ligamentelor pentru a pregăti corpul pentru naștere. Cu toate acestea, efectele sunt foarte mici în realitate. Cum ar fi forțele asupra scheletului și greutatea suplimentară pe care corpul trebuie să o suporte în timpul sarcinii. Întinderea excesivă nu este niciodată o idee bună în yoga (sau oriunde). Din cauza greutății suplimentare, nu este o idee bună să testați sau să încercați să creșteți flexibilitatea.

    Există anumite ipostaze care pot ajuta în anumite momente? 

    Dacă sunteți obosita sau aveți dureri de cap, practicați poza copilului cu genunchii largi, șoldurile pe spate și fruntea pe podea. Rămâi aici câteva minute respirând profund, relaxând fața. Acest lucru este minunat și atunci când nu sunteți însărcinată!

    Intinderea pisicii este bună pentru durerile de spate. Mâinile sub umeri, genunchii sub șolduri, expiră apasă prin mâini și picioare pentru a se rotunji prin coloana vertebrală, băgând bărbia sub și inspirați, ajungeți la o coloană vertebrală neutră (evitați arcuirea) privind între ele mâinile, astfel încât gâtul este lung. Repetați mișcarea ritmică cu respirația.

    Care este cel mai important lucru de reținut atunci când practici yoga în timpul sarcinii?

    Ascultă întotdeauna corpul tău și nu presupune că ar trebui să faci ceva doar pentru că ai putea să o faci. Fiecare zi este diferită, deoarece corpul tău trece prin atâtea schimbări.

    Fiecare persoană este diferită și fiecare sarcină este diferită. Deci este important să rămâneți conștienta. In timp ce practicați și adaptați orice exerciții (ipostaze de yoga) dacă simțiți că trebuie. Nu exagerați.Respectați faptul că în unele zile poate fi necesar să o luați ușor și să vă odihniți mai mult. Familiarizați-vă cu exercițiile și mișcările de respirație și exersați-le. Astfel încât să le puteți folosi pentru a vă ajuta la naștere.

    Daca ti-a placut acest articol ajuta-ne cu un share pentru a ajuta si alte viitoare mamici.

    decathlon.ro decathlon.ro

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Please enter your comment!
    Please enter your name here

    Latest Posts

    wevelvet.ro starshiners.ro