vineri, iunie 25, 2021
starshiners.ro
More

    CELE MAI CITITE

    Top 10 cele mai frecvente mituri ale somnului pe care le veți auzi ca un nou părinte.

    Micuțul tău este aici. Te afli într-un pachet de fericire îndrăgit pe canapea, savurându-te cu deliciul de a sta doar cu copilul tău. Rezistă…. Nu întotdeauna așa merge – nu? 

    În lumea reală, chiuveta este plină de vase, există rufe ude în mașină care miroase a câine ud și visezi să faci o baie lungă singura. Realitatea uneori nu se ridică la înălțimea așteptărilor.

    În primul rând, este greu în primele zile, săptămâni și luni. Zilele nesfârșite de ghemuiri și olărit în jurul casei dvs. care așteaptă bebelușul să se trezească pe care probabil le-ați imaginat poate să nu fie deloc realitatea voastră.

    În al doilea rând, mulți părinți se simt confuzi cu privire la ceea ce trebuie să facă atunci când vine vorba de somn. Suntem bombardați cu mituri de la prieteni bine intenționați, familie, profesioniști din domeniul sănătății și Dr. Google. Unele dintre ele sunt ciudate, altele sunt false și altele sunt mal interpretate. Poate fi dificil pentru mulți oameni să spună faptele din ficțiune și dovezile din pseudostiință.

    Având familii susținute de aproape douăzeci de ani, este corect să spunem că am auzit niște minciuni albe de somn mare în timpul meu. Iată un rezumat al celor mai frecvente mituri ale somnului bebelușului.

    Dă-i bebelușului tău o sticlă.

    În primul rând, nu este vorba despre a vă judeca alegerile de hrană. Dar multor părinți care alăptează bine, li se spune că, dacă îi vor da bebelușului o sticlă de formulă, vor dormi mai bine. Nu numai că cercetarea nu sprijină acest lucru, dar aud de la sute de părinți în fiecare an care încearcă acest lucru și îl consideră inutil. Cu siguranță, dacă aveți nevoie sau doriți să-i oferiți bebelușului o sticlă, aceasta este în totalitate alegerea dvs.

    Hrăniți doar la fiecare 3/4 ore.

    Mulți oameni susțin că rutinele stricte pot ajuta bebelușii să doarmă. Ideea este că, dacă se hrănesc mai rar, vor lua volume mai mari și vor dura mai mult între hrăniri. Problema este că toți bebelușii sunt diferiți. Rutinele stricte nu funcționează pentru aproximativ 80% din populație și sunt adesea stresante pentru toți cei implicați. Ele pot fi restrictive, inflexibile și nu toți bebelușii pot gestiona o hrană mare. Această strategie vă poate face doar pe dvs. și pe copilul dvs. nefericiți și potențial inconfortabil de plini – ceea ce, ghiciți ce … poate agrava somnul.

    Până la x săptămâni / luni / cantitatea de greutate bebelușul dvs. ar trebui să doarmă x ore solide.

    Aceasta se bazează pe mituri care nu sunt susținute de cercetare. Am întâlnit copii mici care dorm timp de 10 ore și copii mari care se trezesc la fiecare 2 ore non-stop. Am întâlnit bebeluși de 6 săptămâni care dorm și copii de 16 luni care nu dorm. Bebelușii dorm așa cum dorm, din multe motive diferite. Toți ajung acolo până la urmă …

    Începeți sortimentele.

    O altă idee care nu este susținută de cercetare. Nu există hrană pe care am da-o unui copil mic, care este mai dens în nutrienți decât laptele. Un castron de morcovi aburiti si broccoli nu va lasa copilul umplut. Acest sfat presupune, de asemenea, că motivul pentru care copiii se trezesc este foamea. Cu siguranță, acesta este un motiv, dar există aproximativ 567318 alte motive pentru care bebelușii se trezesc noaptea.

    Nu mai alăptați.

    Din nou, să fie clar, acest lucru nu este vorba despre dacă acum este momentul potrivit pentru tine de a opri alăptarea. Aceasta este alegerea ta personală. Dar ideea că alăptarea este bariera somnului nu este adevărată. Oprirea alăptării elimină un instrument pentru creșterea copilului. Dacă nu alăptezi, va trebui să găsești o altă modalitate de a-ți hrăni copilul. Oprirea nu schimbă faptul că bebelușul tău are nevoie de tine noaptea.

    Nu mai împărțiți patul.

    Acest lucru se bazează pe unele cercetări care au găsit o legătură între partajarea patului și trezirea frecventă pe timp de noapte. Dar partajarea în pat este adesea răspunsul la trezirea frecventă pe timp de noapte, nu cauza . Majoritatea părinților își aduc copilul în pat cu ei pentru a maximiza somnul. Partajarea în pat nu este sigură pentru toată lumea – va trebui să verificați dacă există motive și factori de risc care fac ca partajarea patului să fie mai riscantă pentru familia dvs., dar dacă ați făcut o alegere în cunoștință de cauză a patului și apoi ați oprit-o, probabil vei descoperi că a te ridica din pat pentru a-ți stabili copilul este o muncă mai grea, cel puțin inițial.

    Mută-i în propria lor cameră.

    Aceasta se bazează pe ideea că s-ar putea să vă deranjați bebelușul peste noapte. Unii oameni cred, de asemenea, că părinții răspund prea repede bebelușilor noaptea și, dacă ar fi într-o altă cameră, ar putea ignora unele zgomote mai liniștite. În primul rând, aceasta nu este o idee sigură dacă bebelușul tău are sub 6 luni și, în al doilea rând, mulți bebeluși dorm mai bine când sunt aproape de mamicile lor.

    Ignorați strigătele bebelușului.

    Mă îndoiesc că există cineva care nu a auzit asta. Ideea este că, ignorându-și bebelușul, ei învață că plânsul nu le oferă răspunsul dorit. Problema cu acest lucru este că poate fi stresantă, tare, nu funcționează întotdeauna și asta lasă deoparte celelalte obiecții de a lăsa bebelușii să plângă.

    Lasă-i somnoroși, dar treji.

    Acest lucru este adesea aproape imposibil de realizat. Mulți copii nu par să aibă o etapă „somnolentă”. Trec de la treaz la stins în 2,1 secunde. Sau adorm hrănindu-se (ceea ce este normal și apropo!). Alți bebeluși se vor trezi pe deplin imediat ce vor fi așezați în pătuț. Această idee poate fi cu adevărat stresantă și dificilă pentru părinți.

    Dacă nu doarme, este rău pentru dezvoltarea bebelușului tău.

    Și, în cele din urmă, unii oameni susțin că somnul normal fragmentat al copilăriei este rău pentru cunoașterea pe termen lung a unui bebeluș. Acest lucru este foarte obraznic, deoarece ceea ce au făcut oamenii este să se uite la cercetările care se aplică copiilor de vârstă școlară care nu dorm suficient ore de somn pe noapte. Au extrapolat rezultatele memoriei slabe și ale performanței școlare la sugari. Acest lucru nu este adevărat și poate face ca mulți părinți să intre în panică inutil.

    Așa că avem. Din păcate, aceasta nu este o listă exhaustivă a tuturor sfaturilor nebunești de acolo. Veți primi o îmbrățișare suplimentară dacă ați auzit toate aceste mituri și multe altele. Ele pot fi demoralizante, frustrante și confuze. Deci, înarmați-vă cu informații decente, astfel încât să știți ce este adevărat și ce nu. Mult noroc!

    Daca ti-a placut acest articol ajuta-ne cu un share pentru a ajuta si alte viitoare mamici.

    bestvalue.eu

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Please enter your comment!
    Please enter your name here

    Latest Posts

    orange.ro starshiners.ro bestkids.ro