vineri, iunie 25, 2021
starshiners.ro
More

    CELE MAI CITITE

    Sfaturi de sănătate de iarnă pentru întreaga familie.

    Încercarea de a rămâne sănătosă și de a avea grijă de tine poate fi dificil în momente când afară este frig. Răceala și gripele de iarnă sunt practic inevitabile. Fără îndoială, cel puțin un membru al familiei tale va veni cu ceva în această iarnă.

    Mai ales când ai un copil mic, viața poate părea un episod nesfârșit de strănut, tuse și timp slab. Majoritatea copiilor mici vor prinde 10-12 răceli pe an. Marea majoritate se rezolvă spontan după o săptămână sau cam așa. Copiii mici își construiesc sistemul imunitar și, pe măsură ce îmbătrânesc, numărul de răceli contractate tinde să se reducă.

    Deși este imposibil să vă apărați complet copilul de răcelile și gripele de iarnă, există o mulțime de modalități prin care puteți ajuta cel puțin la construirea barierelor sale de apărare. Am adunat lucrurile pe care ar trebui să le faceți în această iarnă, pentru a vă menține fericiți și sănătoși pe tine și familia ta – indiferent de vreme.

    1. Igiena.

    Probabil cel mai bun mod de a vă ajuta copilul să lupte împotriva germenilor este învățându-l importanța igienei.

    Fiți atenți la igiena simplă, de exemplu, spălați-vă mâinile în mod regulat și curățați jucăriile. Copiii mici ridică adesea jucăriile și le pun direct în gură. Într-o situație de grup pentru copii mici în care jucăriile sunt ușor împărțite, acest lucru poate răspândi virusi.

    Cumpărați un săpun distractiv, potrivit pentru copii, pe care copilul dumneavoastră îl poate folosi înainte și după masă. Sau după ce ați mers la toaletă. Încearcă să îl duci într-o rutină de spălare a mâinilor – face parte din rutina de dimineață și de seară. Și când sunteți afară, purtați cu voi un gel antibacterian sau șervețele umede.

    2. Stați la căldură.

    Când folosiți încălzirea, încercați să nu aveți casa prea fierbinte. Încercați să păstrați temperatura casei între 16 și 21 de grade.

    3. Mănâncă sănătos.

    O dietă bună și hrănitoare vă va ajuta să vă mențineți familia în luptă pe tot parcursul iernii.

    Doctorii recomandă tuturor copiilor cu vârste cuprinse între șase luni și cinci ani li se administrează suplimente care conțin vitaminele A, C și D sub formă de picături de vitamine. Acest lucru va fi deosebit de important pentru cei care consumă mâncăruri, dar chiar și pentru acei copii care mănâncă o dietă bine echilibrată. Este încă dificil să obții suficientă vitamină D doar din alimente.

    Încercați și alegeți un „ curcubeu ”de culori atunci când vine vorba de fructe și legume. Acest soi vă va asigura că obțineți un amestec bun de vitamine și antioxidanți și că mâncați surse bune de grăsimi, cum ar fi nucile, semințele și peștele.

    Încercați să vă familiarizați într-o rutină alimentară bună, cu o dietă care să includă toate grupele de alimente și o mulțime de fructe și legume.

    4. Bea multa apa.

    A rămâne hidratat este cu adevărat important – mai ales atunci când încălzirea este în plină explozie și vă usucă pielea.

    „Bea ceaiuri de fructe și apă ca înlocuitor pentru cantități abundente de ceai și cafea”. Și încercați să reduceți cantitatea de alcool pe care o beți, deoarece aceasta poate reduce eficacitatea sistemului imunitar.

    Asigurați-vă că copilul dumneavoastră rămâne hidratat, urmărind cinci căni de apă pe zi. Dacă totuși nu-i place apa, încercați să vă îndepărtați de suc de fructe (deoarece este plin de zahăr și aciditate) și, în schimb, oferiți copilului dumneavoastră niște dovlecei fără zahăr adăugat.

    5. Stocați-vă cu medicamente.

    Păstrați dulapul cu medicamente umplut cu paracetamol, ibuprofen, remedii la rece și decongestionante. Deci, dacă cineva se îmbolnăvește, atunci puteți începe rapid să-l tratați. Nu uitați să păstrați întotdeauna medicamentele undeva intr-un sertat sus nu la îndemâna copiilor dvs.

    „Dacă aveți un sistem imunitar compromis sau o afecțiune de sănătate pe termen lung, cum ar fi astmul bronșita, luați în considerare discutarea cu medicul dumneavoastră de familie despre posibilitatea de a avea o gripă”. „În mod egal, dacă sunteți gravidă, discutați cu doctorul despre gripă.”

    6. Dormi din plin.

    Folosiți lunile de iarnă ca o scuză excelentă pentru a rămâne în pat puțin mai mult în fiecare zi. Este perfect natural să dormi mai mult în această perioadă a anului, deoarece este mai întunecat și mai rece, ceea ce face o oportunitate excelentă pentru întreaga familie de a-și recupera somnul. 

    „Odihna și somnul adecvat sunt esențiale pentru menținerea unui sistem imunitar sănătos”. Asigurați-vă că aveți la dispoziție o rutină excelentă pentru culcare , pentru a vă încuraja copilul să aibă o amânare lungă în fiecare noapte.

    Este natural să dormi mai mult decât des în lunile de iarnă, deoarece este mai întunecat pentru mai mult timp, ceea ce te face să obosești în mod natural. Profită și odihnește-te.

    Dacă te epuizezi te poți reduce sistemul imunitar. Asigurați-vă că, dacă sunteți ocupat cu munca sau cu copiii, aveți nopți devreme sau măcar încercați să vă culcați înainte de ora 23, dacă puteți.

    7. Încearcă să renunți la fumat.

    Dacă sunteți fumător, luați în considerare renunțarea, deoarece este deosebit de rău pentru sănătatea dvs. pe vreme mai rece. „Fumatul este teribil pentru sănătatea ta, deoarece poate provoca cancer pulmonar și alte probleme respiratorii”. 

    8. Rezistați impulsului de a porni încălzirea.


    „Dacă casa este prea fierbinte poate duce la oboseală crescută și vă poate usca și pielea”. „Încercați să păstrați temperatura casei între 16 și 21 ° C.

    9. Nu vă ascundeți în interior.

    Când vremea este oribilă, este tentant să te închizi în interior, dar încearcă să nu fii un cartof de canapea doar pentru că este frig. 

    „Lipsa soarelui și zilele scurte pot duce la scăderea dispoziției”. Așadar, asigurați-vă că familia dvs. părăsește casa cel puțin o dată pe zi pentru a vă bucura de lumină naturală și aer curat. O plimbare rapidă poate face o lume bună. Acestea fiind spuse …

    10. Nu renunța la regimul de exerciții.

    Dacă ești înotător sau alergător , relaxarea în timpul iernii se face cu ușurință. La urma urmei, cine vrea să alerge în diminețile reci și întunecate? Dar încercați să găsiți modalități în jurul vremii, mai degrabă decât să renunțați complet la antrenament. Poate schimbați-vă bătăile de trotuar pentru o sesiune pe bandă de alergat sau luați cursuri de exerciții online.

    11. Fii cu ochii pe sănătate.

    Îți cunoști copilul mai bine decât oricine, așa că probabil vei fi prima care va observa dacă vine cu ceva.

    „Fiți conștienți de semnele și simptomele bolii și solicitați asistență medicală dacă bănuiți că copilul dumneavoastră nu se simte bine cu ceva grav”.  „Ai încredere în instinctele tale, deoarece este mai bine să fii în siguranță decât să-ți pară rău”.

    A spune diferența dintre gripă și răceală este mai ușor dacă cunoașteți simptomele.

    12. Asigurați-vă că vaccinările sunt actualizate.

    A fi la curent cu imunizările copilului dumneavoastră este foarte important. Se va asigura că poate combate orice boală mult mai eficient. Copilul dumneavoastră poate avea acum și vaccinarea împotriva gripei .

    bestvalue.eu

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Please enter your comment!
    Please enter your name here

    Latest Posts

    orange.ro starshiners.ro bestkids.ro