joi, septembrie 23, 2021
starshiners.ro
More

    CELE MAI CITITE

    Modul în care alimentele și băuturile afectează aroma laptelui matern.

    Diferitele arome ale mâncării și băuturii tale vor trece prin laptele matern la bebelușul tău, dar unele fac diferența mai mult decât altele

    După luni întregi de a urmări cu atenție ceea ce mănânci, de a te lipi de suc de portocale la petreceri și de a-ți reduce reparația zilnică de cafea. Întâlnirea cu bebelușul tău pentru prima dată s-ar putea să nu fie singurul lucru pe care îl vei sărbători. Deși nu este nimic în neregulă. Sau neobișnuit – să vă grăbiți să vă întoarceți la vicii înainte de sarcină, dacă decideți să alăptați, merită să vă gândiți la modul în care acestea vor afecta aroma laptelui dumneavoastră.

    Feriți-vă de varză

    
S-a descoperit că legumele crucifere, cum ar fi varza și broccoli, dau copilului tău gaz și colici. Usturoiul poate avea, de asemenea, același efect.
    Consumul de prea multe produse lactate ar putea avea, de asemenea, un efect similar, dar acest lucru variază, astfel încât poate fi un caz de încercare și eroare și de a urmări reacțiile sale la diferite lucruri.

    Evitați alimentele picante.

    Stai departe de alimentele puternic condimentate, cum ar fi curry sau feluri de mâncare preparate cu ardei iute. Deoarece acestea pot da copilului tău colici. Când alăptați, este important să vă mențineți nivelul de energie ridicat și să vă bucurați de o dietă sănătoasă echilibrată. Acest lucru vă va asigura că micuțul dvs. va experimenta o varietate de arome prin laptele matern. Vestea bună este că majoritatea alimentelor sunt în regulă pentru mamele care alăptează. Astfel încât să vă puteți bucura să vă mâncați poftele de la naștere.

    Bea alcool la cină

    Nu este nimic în neregulă cu un pahar de vin după o zi plină de îndatoriri de mamă. Dar în timp ce un pahar sau două cu cină nu ar trebui să aibă un efect negativ asupra laptelui matern. „Efectul alcoolului asupra bebelușului depinde de cantitatea pe care o beți. Așa că încercați să o păstrați cu moderare și să aveți câteva nopți libere în timp ce bebelușul dvs. încă se hrănește”.

    Limitați aportul de cofeină

    Una sau două cești de cafea sau ceai sunt în regulă, dar cofeina se filtrează prin laptele matern. Dacă bebelușul dvs. este deosebit de sensibil la cofeină, el ar putea să se trezească toată noaptea (și să respire …). Dar să afle cum îl va afecta este o caz de încercare și eroare și urmărirea reacțiilor sale. Deci, încercați să încorporați câteva alternative de decafeinizare. Și rămâneți la câteva pătrate de ciocolată în locul întregii bare – deoarece are un efect stimulant similar.

    Fumați numai după alăptare

    Fumatul afectează negativ aroma laptelui matern, deci reduceți-l acolo unde este posibil. „Nicotina trece în laptele matern și ajunge la bebelușul dumneavoastră”, spune Geraldine. „Așadar, încercați să fumați imediat după o hrană pentru a reduce nivelurile de nicotină din laptele dvs. înainte de următoarea hrănire.”

    decathlon.ro decathlon.ro

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Please enter your comment!
    Please enter your name here

    Latest Posts

    wevelvet.ro starshiners.ro